Alla inlägg under januari 2012

Av Rebecca Welamsson - 29 januari 2012 22:29

Hallå på er :)

Jag börjar med å tacka er alla som var med och firade mig i fredags, jag hade en super kul kväll/natt och tack Mamma&Pappa å alla små syskon för att ni tog handom min lilla prins <3 Ni är guld värda! <3


igår kom svärfar/farfar , Linda/faster , Kusinerna Molly och Bonnie på besök och gratta Vidar lite i förväg, han fick en jätte fin pekbok med massa djungel djur i och som man kunde trycka på :)

annars hände det inte mycket mer igår förutom att micke var iväg på rocka billy och jag fick besök av bästaste Bella :)


Idag har vi vart ut på en lliten promenad och vart vid Ida och Elvira å ätit smörgostårta å grattat Ida inför hennes kommande 20årsdag :)

Nu liger mina prinsar och sover i sofan  jag har små städat lite å nu  får det nofg allt bli sängen :)

natti natti <3 

Av Rebecca Welamsson - 25 januari 2012 22:03

  

Bild på pappa/Morfar och Vidar<3 förra Vintern.


hallu..

Då har man hunit med å fylla 20år och det firades i all stillhet hemma vid pappa med familjen <3

Idag har vi vart å handlat lite i Örebro hela dagen och måste säga att det börjar bli lite fart på gossen min med tanke att han har en enorm vilja med vad han ska göra så det kan lätt bli lite stresigt, men det är väl smällar man får ta!

( tänk bara vad en konservburk kan vara intresant!?) Haha..


1års dagen närmar sig med storm och hur har det kunnat gå så fort?

känns så otroligt!


nu sitter jag i mitt egna lilla lugn medan kar min är vid garnnen och glor på hockey och lille man ligger å sover, bara hoppas på att leksand spöar Örebro, sist jag hörde nå stog det 2-0 (Y) se hur kaxiga mina bröder är när dom kommer hem om öret får stryk!


Mammse är på g hemåt med<3 Känns som åratal sen fast det bara är någon vecka:) <3


Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer!

Ni får ju ursäkta att allt är lite hoppigt men jag har inte blit så bra på det här änu :) haha..

Ha det..

 

Bild på Vidar i sommras <3

Av Rebecca Welamsson - 13 januari 2012 19:08

Hallu.. tar mig lite tid för att skriva ner lite här medan pöjken sover :)

Fredag och jag sitter själv med snutten och glor på tv.

gud jag vet inte hur länge sen det var jag skrev här så det blev väldigt svårt!

Jag måste säga att snuttens första jul vart mer än lyckad, vi var först till svärmor/farmor och träffade både svärfar/farfar, gammel mormor och morfar och åt julmat för att sen öppna julklapparna som var jätte fina sen blev det vidare till Stråssa och pappa/morfar och där vart det mer julmat och jul firande med mamma/mormor, Evelina, Ronnie, Adam, Simon, Elias, Viktor, Matteus, Ronja, Neo och Embla och tomten kom såklart med och hela kvällen vart lyckad med massa fina julklappar och julmys.

Nyår vart väl mindre lyckad då lill snutten åkte på magsjuka och sen fick micke det me så jag kan väl säga att jag var själ å fira nyår med att springa å töma spyor och torka och tvätta !

Nu laddar vi bara upp för 20års firande och ett års kalas :D

Gud vad fort tiden går tycker inte det var länge sen vi kom hem me prinsen, och nu springer han runt och har tänder som lysser upp hela rumet. Helt sjukt !

Ne nu vet jag inte riktigt om det är nå mer jag behöver skriva :)

Ne ni får ha det så bra jag ska väl glo lite på tv nu.

kram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Rebecca Welamsson


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

vidarsmamma

Ovido - Quiz & Flashcards