Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

vanlig dag (typ) ;)

Av Rebecca Welamsson - 12 oktober 2011 17:38

Usch hade världens läskigaste dröm i morse, kan inte ens skriva om den för då blir jag ledsen! Tur var det iaf att min älskling kom hem precis när jag vaknade,  vart skulle jag ta vägen utan honom ?!   

Jag och lilleman gick upp vid åtta tiden och följde med pappa/morfar in till linde och besiktade bilen, vi träffade en tant som vidar inte vart rädd för utan bara sken upp som en sol annars brukan han bli lite rädd för gamla människor först, haha..  hon va bra söt.

ja vad har mer hänt idag ? :/

ja min dag har typ sett ut som alla andra och allvarligt talat så jag bara älskar det   

ne nu blir det bad av unge sen inväta nio och gry's    bara hoppas på att det inte blir nå åska som igår!

så avslutar jag mitt inlägg för idag. heeej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Welamsson - 29 januari 2012 22:29

Hallå på er :) Jag börjar med å tacka er alla som var med och firade mig i fredags, jag hade en super kul kväll/natt och tack Mamma&Pappa å alla små syskon för att ni tog handom min lilla prins <3 Ni är guld värda! <3   igår kom svärfar/f...

Av Rebecca Welamsson - 25 januari 2012 22:03

   Bild på pappa/Morfar och Vidar<3 förra Vintern.   hallu.. Då har man hunit med å fylla 20år och det firades i all stillhet hemma vid pappa med familjen <3 Idag har vi vart å handlat lite i Örebro hela dagen och måste säga att det b...

Av Rebecca Welamsson - 13 januari 2012 19:08

Hallu.. tar mig lite tid för att skriva ner lite här medan pöjken sover :) Fredag och jag sitter själv med snutten och glor på tv. gud jag vet inte hur länge sen det var jag skrev här så det blev väldigt svårt! Jag måste säga att snuttens först...

Av Rebecca Welamsson - 14 november 2011 11:34

ja då var det måndag igen, men nu är det riktigt skönt me måndag för en gångs skull för hjärtat mitt är ledig hela veckan :D såå vi hade tänkt att kanske ta en sväng in till badhuset med lilla prinsen nån dag här framåt men det beror på lite om snutt...

Av Rebecca Welamsson - 11 november 2011 18:40

jaha då var man här igen är ju bara typ en evighet sen sist man skrev! haha, jag slutar aldrig att förvåna mig själv! Min lilla prins har fått sin första tand .. Stolt mamma :D guh han börjar bli så stor nu . mina dagtar har i prinsip sett ut lik...

Presentation

Rebecca Welamsson


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

vidarsmamma

Ovido - Quiz & Flashcards