Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

har man tråkigt så har man.. ett personligt frågeformulär jag hittade på internet.

Av Rebecca Welamsson - 17 oktober 2011 14:53

Sagt nej till samlag?: Ja
Varit medvetslös: ja

Hånglat med nån riktigt ful: Ja
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar: Ja!
Blivit full på ett släktkalas: Japp

Varit full i skolan: ja dock inget jag skryter över!
Blivit portad ifrån en krog: Nej
Varit otrogen: ja i tidigare förhållande men det är något jag får leva med och jag är absolut så skamsen och kommer aldrig göra om det!
Slagit sönder en tv: Nej

Önskat att du var det motsatta könet: Ja
Överdoserat: Nej
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Ja
Fått din mamma att gråta: Ja och det hoppas jag att jag aldring mer gör om det inte är lyckotårar :)
Slagit ner någon: definera slagit ner någgon!?Skämts över dina föräldrar: Vilken ungdom har inte gjort det? men inte nu längre <3

Skämts över dig själv: Ja
Ätit från en papperskorg: Nej verkligen inte
Kissat ner dig av skratt: Faktiskt men det var när jag var yngre!
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Bråkat med din pojkvän/flickvän: Ja
Dricker du: det händer väl nån gång men just nu är det nästan aldrig har ju någon att ta ansvar för nu <3

Vem är din bästa vän: Ida, såklart! men jag har många underbara vänner<3

Vad är du mest rädd för: att något ska hända min underbara familj. men om vi pratar fobier så är det spindlar!

Vilka kläder sover du i: Naken eller t-shirt och trosor om jag inte är hemma eller om jag har besök.

Vart vill du gifta dig: Gifta ? o__O jag? Nej nej nej.. det duger gott och väl å vara förlovad med världens bästa:) <3

Vad hatar du verkligen: När folk inte håller vad de lovar, snackar skit eller är oärliga
Varit kär: Ja jag är Kär! <3

Är du ett hälsofreak: Nej men jag skulle behöva bli!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ne inte vad jag minns nu iaf ?!

Är du ensam nu: Nej
Vill du gifta dig: Nej fast om min karl verkligen skulle vilja så självklart.
Vill du ha barn: Ja, jag älskar barn och jag har barn <3


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
Min kar och jag <3
Såg dig gråta: Micke
Fick dig att gråta: Minns inte
Du delade en drink med: Inte en anning.

Du gick på bio med: Micke och Simon

Skällde på dig: Micke


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Ja, förkyld
Sjungit: Ja jag sjunger ju nästan hela tiden men om det låter bra är en annan femma :)

Saknat någon: Ja, det finns en person som inte längre finns bland oss och han är saknad varje sekund ! Alex <3

Haft sex: Det är det nog ingen som bryr sig om.

JAG HAR:
Digitalkamera:
Ja
Telefon på rummet:

Egen dator: Ja.

Könssjukdom: Nej
Husdjur:

Bra kompisar: Ja
Tar du receptbelagda mediciner:

Vem vill du fika med just nu: min älskade syster och min älskade Ida.



SEX, KÄRLEK OCH SÅNT


Har du någonsin haft sex?:
Ja
När var din första kyss? För många år sedan
Hur gammal var ditt äldsta hångel? ?

Och yngsta? ?
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Ett

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En person
Vad tycker du om kärlek?

 När kramade du någon sist?

Saknar du någon speciell person?

Har du svårt för att bli kär? Ja
När hånglade du senast?:
Ångrar du det? Nej,

Är du singel?

När fick du senast en komplimang? I
Har du hånglat med någon av samma kön?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Welamsson - 29 januari 2012 22:29

Hallå på er :) Jag börjar med å tacka er alla som var med och firade mig i fredags, jag hade en super kul kväll/natt och tack Mamma&Pappa å alla små syskon för att ni tog handom min lilla prins <3 Ni är guld värda! <3   igår kom svärfar/f...

Av Rebecca Welamsson - 25 januari 2012 22:03

   Bild på pappa/Morfar och Vidar<3 förra Vintern.   hallu.. Då har man hunit med å fylla 20år och det firades i all stillhet hemma vid pappa med familjen <3 Idag har vi vart å handlat lite i Örebro hela dagen och måste säga att det b...

Av Rebecca Welamsson - 13 januari 2012 19:08

Hallu.. tar mig lite tid för att skriva ner lite här medan pöjken sover :) Fredag och jag sitter själv med snutten och glor på tv. gud jag vet inte hur länge sen det var jag skrev här så det blev väldigt svårt! Jag måste säga att snuttens först...

Av Rebecca Welamsson - 14 november 2011 11:34

ja då var det måndag igen, men nu är det riktigt skönt me måndag för en gångs skull för hjärtat mitt är ledig hela veckan :D såå vi hade tänkt att kanske ta en sväng in till badhuset med lilla prinsen nån dag här framåt men det beror på lite om snutt...

Av Rebecca Welamsson - 11 november 2011 18:40

jaha då var man här igen är ju bara typ en evighet sen sist man skrev! haha, jag slutar aldrig att förvåna mig själv! Min lilla prins har fått sin första tand .. Stolt mamma :D guh han börjar bli så stor nu . mina dagtar har i prinsip sett ut lik...

Presentation

Rebecca Welamsson


Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

vidarsmamma

Ovido - Quiz & Flashcards